Land van Cuijk

Cursus Bloemschikken 2023

Wanneer      oktober 2023 t/m mei 2024

elke 2e dinsdag of woensdag van de maand (zie onderstaand)

Aanvang       19.30 uur

Eind             22.00 uur

Waar            Jeugdhuis Beugen, Dorpsstraat 50b 5835 AJ Beugen

Kosten         € 80,-- voor leden van Groei & Bloei

€ 95,-- voor niet-leden

Vóór aanvang van de cursus te voldoen.

In oktober 2023 start Groei & Bloei weer met de cursus bloemschikken. De cursus omvat 8 lessen, 1 avond in de maand, vanaf oktober 2023 tot en met mei 2024.

Bij voldoende aanmeldingen willen we dit jaar gaan werken in twee groepen. De eerste groep zijn degenen die al één of meerdere malen aan de cursus hebben meegedaan. Voor de tweede groep zoeken we cursisten die voor het eerst gaan bloemschikken of nog niet zo veel ervaring hebben.

De lessen voor de eerste groep vinden plaats elke 2e woensdag van de maand (m.u.v. oktober, die les is op de 3e woensdag van oktober).

De lessen voor de tweede groep (beginners) vinden plaats elke 2e dinsdag van de maand (oktober in overleg).

Afbeelding met plant, handgereedschap, bloem, tafel Automatisch gegenereerde beschrijving Elke maand staat er een bijzonder en leerzaam thema centraal waarbij er verschillende bloemschiktechnieken aan bod komen. Hierdoor kun je al je creativiteit in het bloemschikken stoppen en een eigen stijl gaan ontwikkelen.

Onze vakbekwame docent zorgt met hulp en aanwijzingen voor voldoende inspiratie.

Het cursusgeld is inclusief koffie/thee met wat lekkers. Ook steekschuim, binddraad, krammen en wikkeldraad is inbegrepen.

De cursist zorgt zelf voor het gereedschap: snoeischaar, mesje, draadtang en voor de natuurlijke materialen zoals bloemen en blad en voor de ondergrond (schaal, vaas).

Aanmelden voor 29 september 2023 (ook voor meer informatie):

Karin Martens, telefoon 06-2552 3444 of karin-martens@hotmail.com