Land van Cuijk

Beste tuinvrienden,

Als voorzitter van Groei & Bloei Land van Cuijk en Limburg Noord wens ik – namens het bestuur – alle leden, hun familieleden en vrienden een goed, gezond, groen en gelukkig 2023.

Het eerste evenement in 2023 is de komende Algemene Ledenvergadering. Deze zal weer dezelfde strekking hebben als vorig jaar met een lezing, hapje en drankje.

Hopelijk kunnen we binnenkort weer samen genieten van de vele activiteiten. Door het bestuur en de leden van de verschillende commissies hebben we een interessant jaarprogramma voor u samengesteld.

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een uitgave van Natuurpalet waarin deze activiteiten worden benoemd. Deze kunt u in uw brievenbus verwachten.

Omdat het niet in de verwachting ligt dat deze voor de algemene leden- vergadering al gereed of bij iedereen bezorgd is, hierbij de uitnodiging voor de ledenvergadering via deze website.

Namens het bestuur, Will Roeffen, voorzitter.